Saya Hanya Bertawakkal Pada-Nya

Assalamu'alaikum Warahmatullah ya antum semua ?
Kaifa Halukum ? 
Bismillahirrohmannirrohim . .

Dah lama juga ana tidak post kat blog ea . . rindu pula rasanya . .
Untuk post kali ni , saya akan coretkan serba sedikit tentang luahan hati saya ni ( hihihi ) . . Ternyata bukan mudah untuk saya lalui kehidupan yang penuh dengan dugaan ini . . Ya RABB , bantulah
hamba yang lemah dan hina ini . . Hamba bukan Siti Khadijah yang sentiasa sabar
menempuh segala cabaran , yang sentiasa ada bila suami memerlukannya tatkala susah mahupun senang . .
Semakin hari , semakin bertambah linangan air mata ini . . Sesungguhnya saya tidak mampu menanggung semua ini sendirian . . Duhai hamba Allah , masih adakah di kalangan kalian yang mengasihani dan ingin berteman dengan saya ? . . Saya cengeng , Saya hina . . Tetapi , saya memang tidak sempurna . . Adakah kalian sempurna ? saya juga layak untuk bahagia . . Sejujurnya , saya tidak pernah kecapi kebahagiaan yang sebenar . . Tetapi , saya masih mampu tersenyum dan bersyukur ke atas Allah swt kerana memberi saya keluarga yang sangat menyayangi saya . . Adakah permintaan itu terlalu berat ? Adakah mereka semua sering memikirkan saya ? Mungkin ya dan mungkin juga tidak . . Entah sampai bila hidup saya harus begini . . Tapi , saya percaya bahawa semua yang terjadi pada diri saya ada hikmahnya . . Allah itu Maha Adil , Maha Mengetahui , Maha Kaya , Maha Agung , Maha Mengasihani , Maha Menyayangi . . Dan saya percaya bahawa saya tidak pernah keseorangan . . Kerana Allah sentiasa bersama saya . . SubhanAllah !
Allahu Akbar ! Allahu Akbar ! Allahu Akbar !

Sampai sini dulu ye , ade mase saya kongsikan lagi . . :')
Wassalamun'alaik ! Fii Aman Allah Wa Ma'assalaamah antum semua . .



No comments: